MODES D'ARTICULATION DU RAPPORT SLOGAN/IMAGE DANS DES ANNONCES PUBLICITAIRES DE LA PRESSE ECRITE EN COREEN ET EN FRANCAIS (L'EXEMPLE DES COMPAGNIES AERIENNES).
Identifiant BU : 95PA05H081 - 461 pages - Available at microfiche format - For further information
UNE METHODOLOGIE POUR L'ANALYSE LINGUISTIQUE DE GENRES DISCURSIFS PRODUITS EN SITUATION PROFESSIONNELLE : ETUDE D'ECRITS TOURISTIQUES SUR VENISE EN QUATRE LANGUES.
Identifiant BU : 96PA030025 - 642 pages - Available at microfiche format - For further information
LE DIRE ET L'INDUIRE. L'ARGUMENTAIRE DANS LES PUBLICITES INFORMATIQUES ANGLO-SAXONNES ; CONTRIBUTION A LA DIDACTIQUE DE L'ANGLAIS DES SPECIALITES SCIENTIFIQUES ET TECHNIQUES.
Identifiant BU : 97CHAML004 - 821 pages - Available at microfiche format - For further information
The workshop will be closed from July 15 to August 25, 2024 inclusive.
Orders placed after July 10, 2024 will be processed at the start of the school year.
Happy summer vacation.
The ANRT teamm
Visit our workshop and discover various skills combined to provide quality services