LA BOITE A MALICES DE LA BEAUTE. STRATEGIES DISCURSIVES ET ICONIQUES DES PUBLICITES POUR PRODUITS COSMETIQUES AMINCISSANTS : UNE QUESTION DE COMPARAISON SOCIALE ?
Identifiant BU : 03PA030145 - 446 pages - Available at microfiche format - For further information
SEMIOLOGIES ET ENTREPRISE DE 1950 A L'AN 2000 EN FRANCE : VERS LA CONSTRUCTION DES DISCOURS IDENTITAIRES ET INSTITUTIONNELS DES MEGA-MARQUES MEDIATIQUES.
Identifiant BU : 07PA020027 - 433 pages - Available at microfiche format - For further information
LES BIENNALES ET LA « SCENE INTERNATIONALE » DE L'ART CONTEMPORAIN : L'OPERATIVITE DES DISPOSITIFS D'ENONCIATION DANS LA REGULATION DES POSITIONS ET DES VALEURS.
Identifiant BU : 08AVIG1057 - 443 pages - Available at microfiche format - For further information
The service will be closed from December 20, 2025 to January 4, 2026. Orders placed after December 17, 2025 will be processed in September 2026.
We wish you happy holidays!
The ANRT Team
Visit our workshop and discover various skills combined to provide quality services