Image
Image

These in PUBLICITE

  • Thesis GUIBOURGÉ Jérôme Réf ANRT : 59190

    ANALYSE SÉMIOTIQUE DE L'HUMOUR EN PUBLICITÉ.

    Identifiant BU : 09LIMO2003 - 370 pages - Available at microfiche format - For further information
  • Thesis DOUA Edmond Réf ANRT : 59225

    LES MEDIAS DANS LES POLITIQUES CULTURELLES AFRICAINES : LE CAS DU MASA EN CÔTE D'IVOIRE.

    Identifiant BU : 09BOR30023 - 377 pages - Available at microfiche format - For further information
  • Thesis BALIGAND Sylvain Réf ANRT : 59943

    « L'IMAGE PUBLICITAIRE A TRAVERS L'EXEMPLE DE LA PUBLICITE AUTOMOBILE. REFLEXION ET ANALYSE A PARTIR D'UNE PRATIQUE PERSONNELLE ».

    Identifiant BU : 08STR20084 - 748 pages - Available at microfiche format - For further information
  • Thesis MARCHAL Anne-Aurélie Réf ANRT : 61123

    LA PUBLICITE, UNE INSTITUTION URBAINE. ETUDE DE L'IMPACT DE LA PRESENCE PLUBICITAIRE SUR L'ESPACE MATERIEL ET LA SYMBOLIQUE PARISIENNE.

    Identifiant BU : 08PA05H015 - 867 pages - Available at microfiche format - For further information
  • Thesis BIHL Laurent Réf ANRT : 62724

    LA GRANDE MASCARADE PARISIENNE. PRODUCTION, DIFFUSION ET RÉCEPTION DES IMAGES SATIRIQUES DANS LA PRESSE PÉRIODIQUE ILLUSTRÉE PARISIENNE ENTRE 1881 ET 1914.

    Identifiant BU : 10PA010596 - 1199 pages - Available at microfiche format - For further information
  • Thesis AZAR Salim Réf ANRT : 62836

    AU-DELÀ DES OPPOSITIONS BINAIRES : VERS UNE COMPREHENSION DES ASSOCIATIONS SEXUELLES A LA MARQUE.

    Identifiant BU : 10PA090006 - 586 pages - Available at microfiche format - For further information
  • Thesis EL MAACHOUR Saïd Réf ANRT : 63584

    PME ET COMMUNICATION AU MAROC.

    Identifiant BU : 10BOR30036 - 360 pages - Available at microfiche format - For further information
  • Thesis CODACCIONI Colomba Réf ANRT : 61527

    INFLUENCE SOCIALE & ANALOGIE : UNE APPLICATION AU SECTEUR PUBLICITAIRE.

    Identifiant BU : 09AIX10088 - 223 pages - Available at microfiche format - For further information
  • Thesis ELAYOUBI Meriem Réf ANRT : 64758

    JUGEMENTS D'EXPERTS ET JUGEMENT DE CONSOMMATEURS : SIMILARITÉS ET DIVERGENCE DANS L'ÉVALUATION D'UNE PUBLICITÉ. UNE EXPLICATION PAR LES VARIABLES D'EXÉCUTION PUBLICITAIRE.

    Identifiant BU : 09TOU10028 - 399 pages - Available at microfiche format - For further information

News

The workshop will be closed from July 15 to August 25, 2024 inclusive. Orders placed after July 10, 2024 will be processed at the start of the school year. Happy summer vacation. The ANRT teamm

Virtual tour

Visit our workshop and discover various skills combined to provide quality services
> Virtual tour

Register your doctoral thesis

Register your doctoral thesis
> Click here