CONSTRUIRE DU SENS EN LECTURE? OPERATIONS DANS L'APPRENTISSAGE D'UNE STRATEGIE DE COMPREHENSION DE TEXTE, PAR DES ELEVES DU CYCLE 3 DE L'ECOLE PRIMAIRE.
Identifiant BU : 94AIX10079 - 414 pages - Available at microfiche format - For further information
TRAITEMENT DU TEXTE ET TRANSFERT INTERLINGUISTIQUE. APPROCHE PSYCHO-COGNITIVE DE LA COMPREHENSION ET DE LA MEMORISATION DE TEXTES EN LANGUE MATERNELLE ET EN LANGUE ETRANGERE.
Identifiant BU : 94NICE2019 - 228 pages - Available at microfiche format - For further information
APPROCHE SOCIO-COGNITIVE DE LA RESOLUTION DE PROBLEMES MATHEMATIQUES. LE ROLE DU CONTEXTE DIDACTIQUE DANS LES REPRESENTATIONS DE L'ACTIVITE ET LES STRATEGIES DE RESOLUTION.
Identifiant BU : 95BOR21016 - 548 pages - Available at microfiche format - For further information
LECTURES SCOLAIRES DU TEXTE LITTERAIRE: PRESUPPOSES DES ELEVES ET INSTRUCTIONS IMPLICITES DU TEXTE. ETUDE COMPARATIVE AUPRES D'ELEVES FRANCAIS ET MAROCAINS.
Identifiant BU : 94PA070126 - 384 pages - Available at microfiche format - For further information
The workshop will be closed from July 15 to August 25, 2024 inclusive.
Orders placed after July 10, 2024 will be processed at the start of the school year.
Happy summer vacation.
The ANRT teamm
Visit our workshop and discover various skills combined to provide quality services